Dette er oss

Vi i Museumsrestaurantene driver restaurant, kafe, selskapslokale og konferanse på Trondheims 3 største museum. Rockheim, Ringve Museum og Sverresborg Folkemuseum. Vi har spesialisert oss på at lage gode opplevelser for vanlig folk og lokale bedrifter. Det absolut viktigste for oss er at du og deres gjester for en flott opplevelse ved arrangement hos oss.

Vi kan tilby dere alt av arrangement på noen av våre flotte lokasjoner. Ska du gifte deg, holde et julebord for jobben eller kanskje en sommerfest? Vi tilbyr allt fra dåp til minnesamvær og alt der imellom, alt som rymmer et helt liv.

Vi har et flott team med ansatte og vi legger stor vekt på at de som jobber til oss har den rette fagutdannelsen, erfarenheten og ønsket om å yte det beste. Alt vi serverer lager vi selv i våre kjøkken som er lokalisert på hver lokasjon. Vi har å flotte bartendere, hovmestere og dedikerte servitører for at dere ska føle deg trygge på nivået vi leverer.

Vi samarbeider med lokale leverandører og produsenter som kan levere de rette råvarer utifra kvalitet og miljøhensyn. Vi kan å ordne med kjente- og ukjente artister, stand-up, fotografer og det meste du måtte ønske.

Ta gjerne kontakt med oss så ska vi lage deres spesielle arrangement til noe spesielt og unikt.

Under fanen "Kontakt" finner du all kontakt info då måtte trenge.

Med matvennlig hilsen Museumsrestaurantene.

Trondheim 1.jpg